Zandvoort aangekleed met 10 kilometer vlaggenlijnen en ruim 500 finishvlaggen

Foto: Charles Duijff

Zandvoort Inside sprak met Directeur Zandvoort Marketing, Lana Lemmens, over de mooie objecten en versiersels die ervoor zorgen dat het niemand kan ontgaan dat hier een groot race evenement plaatsvindt. Het mooi aankleden van een stad of dorp heet met een mooi woord ‘city dressing’.

(bron: Zandvoort Inside)

Vanuit de VVV, die tot en met 1 januari 2022 in het Zandvoorts Museum is gevestigd, hebben we 500 zwart-witte finish vlaggen verkocht en daarnaast nog en zo’n 10 kilometer aan vlaggenlijnen en raamstickers”, vertelt Lemmens. Maar het werk van Zandvoort Marketing ging verder. “Wij zijn ook verantwoordelijk voor de 200 baniervlaggen, van zowel de Dutch Grand Prix als van Zandvoort Beyond, die je onder andere op verschillende rotondes ziet wapperen.  Hiervoor hebben we 100 extra vlaggenmasten moeten aanschaffen.”

Klik HIER om verder te lezen bij mediapartner Zandvoort Inside.

 

Cookieinstellingen